DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> ای عشق...


شهرشیشه ایی

او باید از نگاه سبز تو تشخیص دهد که امروز هوای دلت آفتابی است ...

یا ان دلی که من برایش میمیرم، سرد و بارانی است،

سمیرا جان ...ای بهانه زنده بودنم... من تو را به کسی هدیه میدهم که قلبش بعد از هزار بار دیدن تو

باز هم به دیوانگی و بی پروایی اولین نگاه من بتپد.

همان طور عاشق،همان طور مبهوت و مبهم... تو را با دنیای حسرت به او خواهم بخشید ...

ولی ایا او از من عاشق تر و از من برای تو مهربانتر است؟؟!!

آیا او از من برای تو بیشتر گریسته است؟؟ نه ... هرگز... هرگز...من تو را به خود هدیه میدهم.

یک بار دیگر بگذار بی ادعا اقرار کنم که هر روز دلم برایت تنگ میشود .

روزهایی که تو را نمی بینم، به آرزوهای خفته است.

                                                ♥نوشته داداش جاوید برای عشقش♥


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 / 11 / 1390برچسب:,| ساعت 9:59 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ