DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> یعنی دروغ بود؟


شهرشیشه ایی

دلمو دادم به دستات

که نگی دوستت ندارم

 
تو می دونستی تو دنیا

جز تو همدمی ندارم

من ترانه سر بریدم

پیش هر بود و نبودت

با تو عاشقونه گفتم

از تو و نبض حضورت

اون همه جمله که گفتی

اون همه دوستت دارم هات

یعنی واقعا دروغ بود

اون همه شوق تو چشمات

حالا تو رفتی عزیزم

تو به من
کردي خيانت

قسمت من یعنی این بود

یه سکوت سرد و مفرط

تو که رفتی به سلامت


وعدمون روز قیامت

 منم و سوال مبهم

که چرا
کردي خيانت
...
 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت21:31---21 بهمن 1390
با سلام
وب عالي داري
با تبادل ليگ موافقي خوشحال ميشم


مصطفی
ساعت20:03---8 بهمن 1390
خیلی قشنگ بود اشکم در اومد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 / 11 / 1390برچسب:,| ساعت 5:12 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ