DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> ای خدااااااااااااااااااااااااا


شهرشیشه ایی

 

      

دیروز صبح به دنیا اومدم...

به صورت فرشته ای که بالای سرم بود چشم دوختم...

اسمشو یادم اومد....مادر....شاید....

پیشونیم رو بوسید و منو به دست فرد دیگه ای سپرد...

پدربود....شاید....

وقتی وارد دنیا شدم لبخند زدم....

بدون اینکه بفهمم وارد چه مکانی شدم....

بدون اینکه بدونم بعدها به ازای هر خنده گریه میکنم....

حالا اینجام...

امروز هم بدترین روز زندگی منه...

روزی که از خدا...جداشدم...

به خودم دلداری میدم...

این هم میگذره

__________________________________________________

       

زندگی تلخ ترین خواب من است...

خسته ام....

خسته از این خواب بلند...

  




نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت20:13---8 بهمن 1390
وقتی که گریه کردیم گفتن بچه ای...

وقتی خندیدیم گفتن دیوونه ای...

وقتی جدی بودیم گفتن مغروری...

وقتی شوخی کردیم گفتن سنگین باش...

وقتی که حرف زدیم گفتن پر حرفی...

وقتی ساکت شدیم گفتن عاشقی..

و حالا که عاشق شدیم میگن گناهه.......


goooooooooooogool magol
ساعت16:52---7 بهمن 1390
سلام عزیزم من لینکت کردم اسمم وارد کردم اما نمیدونم لینکت شدم یا نه راستی بیا بهم سر بزن منتظرم

عزت زیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 / 11 / 1390برچسب:,| ساعت 4:6 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ