DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دیدم که من رو ندید کسی که هر روز دارم


شهرشیشه ایی

سلام دوستای گلم 

دوستای عزیز که میایین بهم سر می زنید 

با نوشته هاتون اروم،ام می کنید .

شب داشت بارون می امد. نم نم بارون 

تو ی کوجهای خالی از ادما 

چند تا ماشین کناره های خیابون پارک بود نم نمه های بارون از کنار تیر چراغ برق اروم اروم می گذشت 

و به زمین می رسد

من هم تو احساسی ترین حالتم تو خیابون قدم می زدم 

قدم می زدم 

نم نم اشکام  از چشمام می امد

تو این حالت حسرت می خوردم که چرا ...........کنارم نیست , کنارم نیست  تا دستش رو بگیرم بگم عشقم دوست دارم 

بهش بگم گلم فدات بشم کجا بودی 

تو این مدت که با فکرت بودم 

کسی با دلتت بازی نکرد 

با احساسات لطیفت  کسی بد اخلاقی نکرد گلم بگو چطور بودی حالت تو این روزا از غریبه ها نگرفته 

اگه پیشم بود بهش می گفتم عزیزم دلم برات یک زره شده .ای کاش می تونستی درکم کنی

هرکی میاد نوشته های که برات نوشتم رو می خونه اشک میریزه (تا حالا فکر کردین که پس من چی می کشم ؟؟؟ )

میگه معشوغت کجاست که 

بی اعتناست 

تو اون میون که قد م می زدم 

تو رو دیدم که داری می ای 

قبلم ان قدر بد میزد موقعه ای که تورو دید که داشت از جاش در می امد 

خیال من تو میون شب تو رو دید ده قدمیش  دید.

یه اشک ریز  از چشم راستم امد 

بعدش یاد روزی رو افتادم که من رو دیدی و ندیده از کنارم رد شدی 

شکستم همون جا به خاطر همون خیال 

رفت کنار جدول نشستم 

 تو خیالم با گریه کلی با هات حرف زدم 

یاد اون لحظه یاد لطیف تو اشکای رو از چشام میریخت که اروم ام میکرد .

باهات حرف میزدم....

جواب هارو قطر های بارون می داد

اسمون اون شب با من تاصبح گریه کرد 

همدم خوبی بود 

 

     

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت21:34---21 بهمن 1390
با سلام

وب عالي داري

با تبادل ليگ موافقي خوشحال ميشم
پاسخ:مرسی گلم من لینکت میکنم شماهم اگه دوست دارید منو بلینکید


محمد ‏
ساعت11:28---9 بهمن 1390
نسرین واقعا گریه ام گرفت. عشق من کجایی؟کاش بودی میدیدی چقد دلتنگتم!‏

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 / 11 / 1390برچسب:,| ساعت 3:47 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ