DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">


شهرشیشه ایی

من به خودم افتخار می کنم

که همه ی زندگی توام

که تکه ی گمشده ی توام

که عشق اول و آخر توام


من به خودم افتخار می کنم

که این همه عاشق توام

که زندگی را با تو می خواهم

که این همه دلتنگت می شوم

بهانه می گیرم

به سراغت می آیم

و آغوشت را برایم باز می گشایی


من به خودم افتخار می کنم

که بتی چون تو را دارم

و عاشقانه

روز و شب

می پرستمت


من به خودم افتخار می کنم

که تنهای تنها

در قلب تو خانه دارم

و شیرینی بوسه هایم

کام تلخت را

به رنگ عسل می کند


من به تو هم افتخار می کنم

که عاشق ترین مرد زمینی

و ستودنی ترین احساس را

در قلب مهربان و آسمانی ات

با زیباترین نگاه جای داده ای


من به تو افتخار می کنم

که گنجینه ای از درک و معرفتی

و در پستوی روح بزرگت

این دختر عاشق را ارج می نهی

احترام می گذاری

درک می کنی

و عاشقانه دوستش داری


من به تو افتخار می کنم

که جز لبخند

بر لبانم نمی آوری

و جز بذر عشق

در دلم نمی کاری


من به تو افتخار می کنم

که رویای شب و روز زندگی ام شدی

و در برابر عظمت وجود پرمهرت

واژه کم می آورم


من به تصمیمم افتخار می کنم

که تو را انتخاب کرده ام

و چقدر خوشبختم

که چون تویی را دارم


من صادقانه دوستت دارم

و عاشقت خواهم ماند



نظرات شما عزیزان:

عقیل
ساعت10:35---26 آذر 1391
صدای قلب نیست.
صدای پای توست که در سینه ام میدوی.
کافیست بایستی،کافیست خسته شوی.
جالب بود
منم آپم منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 25 / 9 / 1391برچسب:,| ساعت 3:46 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ