DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">


شهرشیشه ایی

 

دوباره مثل همیشه قدم میزدم در همان جای همیشگی

جایی که نمیدانستم روزی مقبره عاشق شدنم در انجا ساخته خواهد شد

باز مانند همیشه در سکوتی مطلق قدم میزدم در یک مسیر مستقیم

و چشمانم رو به بند کفشهایم ارام گرفته بود

بندهایی که نامرتب شده بودند از پس گذر از این شهر شلوغ

انگار دیگرانی در زندگیم وجود نداشتند

من بودم و بندهای مشگی کفشهایم و یک سایه از خود

سایه ای که گاه از من پیشی میگرفت و گاه از پس من ارام میخزید

هیچگاه فکر نمیکردم کسی بر این زندگیه تکرار گونه ام وارد شود

اما فقط فکر بود فکری که مانند یک هوس در پسر نجوانی ارام فروکش میکرد

در حالی که ارام به کفشاهایم نگاه میکردم و چشم از ان بر نمیداشتم

یک سایه ای را در کنارم دیدم که حرکتی نداشت و ارام گرفته بود

با دیدن سایه نا اشنا قلبم جوری دیگری بر سینه ام ضربه میزد

انگار تا به ان لحظه قلب هیچ گاه کار نکرده بود

ارام ارام سرم را از زمین جدا کردم و به چهرت نگریستم

چهره ای که مغرور به نظر میرسید اما همان مغروری به من ارامش میداد

ارامشی که هر مرد و زنی در پی ان میجنگند و

هیچگاه بدستش نمی اورند

اری من دیدمت و عاشقت شدم به همین سادگی...

در مکانی دیدمت که حالا به تنها قبله نمازم تبدیل شده

وای چه دلنشین است عاشق شدن..

حالا عشق را میفهمم

اما...اما ...نمیدانم چگونه ابرازش کنم

با اینکه میدانم دوستم داری و هیچگاه منتظرم نبودی

ولی من هم دوستت دارم شاید باورم نکنی اما

در چشمانم غوغایست

این یک عشق ارام است

در مردی که تنهایی را پشت سر اسمش یدک میکشید


اما حالا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 / 8 / 1391برچسب:,| ساعت 9:39 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ