DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دلم چقدرتنگ است


شهرشیشه ایی

این روزها چقدر دلتنگت شده ام

یاد آن روز که باتو بودم دلم را سخت تنگتر میکند

روز باتو بودن!!!

چه روزی...

وحالا بی تو بودن چه لحظه های سختی

امتداد لحظه هایم دیگر تکرار با تو بودن نیست!!

می ترسم
می ترسم از لحظه های تنهایی


می ترسم از روزهای بی کسی

سهم من از با تو بودن

گریه ها و دلواپسی های عاشقانه بود..

شانه هایت و دستانت....

چقدر ارام بودم زمانی که دستهایت نوازشگرم بود

چقدر ارام بودم آن لحظه ی کوتاه که شانه هایت تکیه گاهم بود

و حالا دیگر..

نه شانه ای...

و نه دستی...
ودلم...


چقدر تنگ است...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 9 / 8 / 1391برچسب:,| ساعت 6:22 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ