DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> نامه هايي که هرگز به آنها پاسخي داده نشد


شهرشیشه ایی

مهربانم سلام

بازهم اين چنين آشفته ام و مي دانم که آرامشي در پي نيست

اي کاش که حتي براي لحظه اي چند آرامشي قبل از طوفان وجودم را فرا مي گرفت

بي قرار پرسه مي زنم روياهاي شيرينمان را

اما اين بار بي حضور تو

عادت کرده ام به اين سفر هر روزه ام

اين روزها دگر چشمم نمي گريد

اين روزها دلم مي گريد

کاش کسي بود تا چتري مي شد براي دل باراني من

نمي دانم که دغدغه ذهن تو اين روزها چيست

اما مدام دلشوره هاي عجيب ديوانه ام مي کند

سست و خسته و خموده ام

بي اختيار برايت مي نويسم

چرا که طاقتي ديگر برايم نمانده است

مي دانم که اين بار هم پاسخي براي حرفهاي من نيست

اما آرام مي شوم حتي اگر بدانم که حرفهايم خوانده مي شود از جانب تو

حرفهايم بي پاسخ ماند

نگاهم در تاريکي پوسيد

و بغض راه گلويم را بست

و قلبم سرد شد

و ذهنم آب شد، همه چيز در درونم از هم گسست جز حضور تو

تنها به من بگو تا به کي نامه هاي بي جواب را در گنجينه اين خانه بسوزانم

تا کسي نفهمد که من تنهايم.




 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت20:51---18 خرداد 1391
به سلامتی کسایی که نامه های عاشقانشون بی جوابه!!!!!!

عقیل
ساعت18:39---15 خرداد 1391
چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو ، چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو

اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو ، دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو
جالب بود.
منم آپم منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 9:56 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ