DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> نامه هايي که هرگز به آنها پاسخي داده نشد


شهرشیشه ایی

دوست مهربانم سلام

نمي دانم که مرا چه خطاب مي کني؟

نمي دانم که در دلت چه مي پنداري؟

نمي دانم که دلتنگم مي شوي آيا؟

نمي دانم که در پي ام به کجا ها رفته اي؟

نمي دانم که انتظارت از اين دخترک بي نشان چيست؟

نمي دانم پايان اين انتظار کشنده و فراغ ما چيست ؟

ولي ....

مي دانم که خطا کرده ام

آنگونه نبوده ام که بايد مي بوده ام

آري

مي خواهم بداني که من شبهي بيش نيستم

چيزي نيستم که دلخوش باشي به آن

و من هيچ چيز نيستم

و من هيچ کس نيستم

جز آوره اي عريان که سرگردان شده در اين صحراي بي نشان

تنها بدان

که دوستت مي دارم تا ابد

و تو در مني براي هميشه براي ابد

هزار بار هزار راه را که روم باز به تو مي رسم

باز هم در درون خود با تو مي پيوندم

چرا که در روياهاي شبانگاهيم جز تو هيچ فرشته مردانه اي نيست

تمام لحظه هاي من به تنفسهاي گرم تو بسته

تمام گريه هاي من از فراغ چشماهاي زيباي تو هر شب گريسته

پس به عشقم شک نکن

پس به دردم لحظه اي چند گوش کن

به من دل نسپار

چرا که چون رويايي شيرين يا تلخ اما نيمه تمام از ذهنت خواهم پريد

پس گرهي نبند از دلت به نگاه من

چرا که من رسمم کوچ است

کوچ از اين ديار غم آلود آشوب وار

زمانه خلق مرا چند گاهي است که فشرده است

مي خواهم در هوايي سبک تنفس کنم

مي خواهم از اين ديار براي ابد رخت بربندم

مي خوهم براي ابد بميرم.




 



نظرات شما عزیزان:

اکبرهراتی
ساعت9:01---16 خرداد 1391
سلام وب زیبایی دارین دوست داشتین به وبلاگ من هم سربزنید درمورد زندگی نامه ام نظربدیدممنونم میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 9:54 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ