DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دوستش دارم


شهرشیشه ایی

روز اول پيش خود گفتم

ديگرش هرگز نخواهم ديد

روز دوم باز مي گفتم

ليک با اندوه و با ترديد
 
روز سوم هم گذشت اما

بر سر پيمان خود بودم

ظلمت زندان مرا مي کشت

باز زندانبان خود بودم
 
آن من ديوانه ي عاصي

در درونم هاي و هو ميکرد

مشت بر ديوارها مي کوفت

روزني را جستجو مي کرد

در درونم راه مي پيمود

همچو روحي در شبستاني

بر درونم سايه مي افکند

همچو ابري بر بياباني

مي شنيدم نيمه شب در خواب

هاي هاي گريه هايش را

در صدايم گوش مي کردم

درد سيال صدايش را

شرمگين مي خواندمش بر خويش

از چه رو بيهوده گرياني

در ميان گريه ميناليد

دوستش دارم ،نمي داني

بانگ او آن بانگ لرزان بود

کز جهاني دور بر مي خاست

ليک در من تا که مي پيچيد

مرده اي از گور بر مي خاست

مرده اي کز پيکرش مي ريخت

عطر شور انگيز شب بوها

قلب من در سينه مي لرزيد

مثل قلب بچه آهوها

مي نشستم خسته در بستر

خيره در چشمان رؤياها

زورق انديشه ام،آرام

مي گذشت از مرز دنياها

روزها رفتند و من ديگر

خود نمي دانم کدامينم

آن من سر سخت مغرورم

يا من مغلوب ديرينم

بگذرم گر از سر پيمان

مي کُشد اين غم دگر بارم

مي نشينم شايد او آيد

عاقبت روزي به ديدارم




 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 9:28 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ