DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> سوال بی جواب


شهرشیشه ایی

كودكي كنجكاو مي پرسد:

 ايها الناس ، عشق يعني چه؟...

دختري گفت: اولش رويا

 آخرش بازي است و بازيچه

مادرش گفت: عشق يعني رنج

پينه و ز خم و تاول كف دست

پدرش گفت: بچه ساكت باش

 بي ادب ، اين به تو نيامده است

رهروي گفت: كوچه اي بن بست

 سالكي گفت: راه پر خم و پيچ

در كلاس سخن معلم گفت:

 عين و شين است و قاف ، ديگر هيچ

دلبري گفت: شوخي لوسي است

 تاجري گفت : عشق كيلو چند؟

مفلسي گفت: عشق، پركردن

شكم خالي زن و فرزند

شاعري گفت: يك كمي احساس

مثل احساس گل به پروانه

عاشقي گفت: خانمان سوز است

بار سنگين عشق بر شانه

شيخ گفتا: گناه بي بخشش

واعظي گفت : واژه بي معناست

زاهدي گفت: طوق شيطان است

محتسب گفت: منكر عظما است

قاضي شهر عشق فرمود

حد هشتاد تازيانه به پشت

جاهلي گفت: عشق را عشق است

پهلوان گفت: جنگ آهن و مشت

رهگذر گفت: طبل تو خالي است

يعني آواز آن ز دور خوشست

ديگري گفت: از آن بپرهيزيد

يعني از دور كن بر آتش دست

چون كه بالا گرفت بحث و جدل

بين آن قيل و قال من ديدم

طفل معصوم با خودش مي گفت:

من فقط يك سوال پرسيدم !



نظرات شما عزیزان:

aghil
ساعت17:31---10 ارديبهشت 1391
بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم جز برای مهربانی خودت.
آپت عالیه...
من هم آپم
منتظرتونم.


عقیل
ساعت22:19---6 ارديبهشت 1391
یادم باشد وقتی آمدی راز بزرگی را به تو بگویم ، اینکه در نبودنت
آسمان آبی نیست.
آپم منتظرتونم.


ناصر دریایی
ساعت19:19---6 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری ولی به نظر من قالبش با حال نیست ببخشید ها این نظر من بود دوست عزیز ناراحت نشی به وبلاگ من هم بیا خوشحال میشم
پاسخ:نه عزیزم اتفاقا خیلیم خوشحال شدم که نظرتو گفتی وبلاگ عاشقا باید زمینش تیره باشه قشنگتره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 / 2 / 1391برچسب:,| ساعت 1:40 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ