DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> چقدرسخت است...


شهرشیشه ایی

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر امدن نیست

درغوغای زندگیم تا سکوت مرگم به یادتم با هر حکمی که محکوم شوم خیالی نیست

دلگیرم از تمام الفبای بی کسی از پنج حرف:ف...ا...ص...ل...ه

ارام بخوان چون اهسته نوشتم  بی پروابخوان چون از خود نوشتم

نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم واز دل بخوان چون ب دل نوشتم دوستت دارم.

لحظه ای مکث نما ارزویم اینست نرود دلخوشی از عمق وجودت هرگز...

اگر شبی از شبای زمستانی مسافری به خاطر گرمای نگاهت بتو پناه

اورد تنهاش نذارشاید در گرمترین روزای تابستان به خنکیه لبخندش

محتاج شوی.

بهم گفت یه ارزو دارم برام دعا کن چه شبهایی اشک ریختم وبرای

ارزوش دعا کردم افسوس نمیدونستم ارزوش جدایی ازمن بود.

تو ازدردی که افتادست بر جانم چه میدانی ؟دلم تنها تورادارد ولی بااو نمی مانی.

گاهی وقتها سکوت فریاد معرفت است گرچه ساکتم ولی بیادتم.

تو روزهای ابری گلهای افتابگردون بلاتکلیفن!مثل همه روزهای من بدون تو.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 / 2 / 1391برچسب:,| ساعت 1:35 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ