DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">


شهرشیشه ایی

من همان ستاره دنباله داری هستم که سرگردان در فضای بی کران می گردم ...

 

              من همان دلی هستم که گرفتار عشقی شده است و رهایی از آن ممکن نیست .....

این ستاره دنباله دار چراغ هدایتی می خواهد ..... تا راه را به او نشان دهد .....

              این دل گرفتار عشق توست ... او را از سرگردانی و گرفتاری نجات ده .......

چگونه .................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تنها یک راه ....

بدان با تمام وجود دوستت دارم ..... مر از صمیم قلب بپذیر

و

درهای قلبت را به روی من باز کن ....... آرزومند آرزوهایت (((عشق پنهان)))



نظرات شما عزیزان:

عقیل
ساعت8:53---29 فروردين 1391
انگشتانت را
به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت
کم آورده ام.
آپم منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 / 1 / 1391برچسب:,| ساعت 2:28 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ